ghuy

uiy

ghuy

uiy

اسپانیای

من اخیراً از Elliot Lake ON به Spanish ON که در Hwy17W حدود 40 دقیقه رانندگی از EL Lk واقع شده است نقل مکان کردم. مکان دیدنی: آسمان شمال غربی اسپانیایی ON کانادا. مکان دیدنی: بیش از فرودگاه بین المللی ترودو ، مونترال ، Qc ، کانادا. در مدت زمان پانزده دقیقه به آرامی به سمت راست حرکت کرد و فضای تقریباً ضخیمی از دو انگشت شست که در طول بازو نگه داشته شده بود ، وجود داشت. سپس برخی دیگر با روشی متفاوت و با جهات مختلف به آسمان پرتاب کردند و بازگشتند. این امشب ، فقط در یک نقطه معلق شد ، خیلی کم حرکت کرد و به آرامی در همان حوالی آسمان که اندازه گیری آن را با استفاده از خط درخت خارج از پنجره دفتر خانه ام اندازه گرفت ، حرکت کرد. به پنجره دفتر برگشتم و یادداشت کردم که کمی بیشتر به سمت راست حرکت کرده و اکنون در بالای قله دیگری از درختان در بالای درخت قرار دارد.


حوالی ساعت 10:45 بعد از ظهر به پنجره دفتر برگشتم و کاملاً از بین رفته بود. وارد آشپزخانه شدم تا از پنجره متفاوت رو به همان منظره نگاه کنم و هنوز آنجا بود. من متوجه شدم که سایر ستاره های عادی کوچکتر در آسمان جنوب هنوز در آنجا هستند. اگرچه این مسئله محدود به موارد خطای حقوقی یا رویه ای است ، آنها هنوز هم می توانند برای بررسی قضایی دادگاه فدرال از دیپورت مرخصی بگیرند. برنامه کارگر ماهر فدرال برای کارگران ماهر و واجد شرایط خارجی است که مشتاق شروع زندگی جدید خود به طور دائمی در کانادا هستند. هواداران مجبور نبودند طولانی منتظر بمانند تا امتیاز در این بازی شروع شود زیرا یک سکوی جهشی در منطقه Mount Royal توسط سارا کریوان در عرض چین عقب می ماند تا فقط الیزابت لنگ را در پشت دروازه پیدا کند که جیب را به بیرون باز کرد در این بازی فقط 1:15 قفس شد و کالگری زودتر با نتیجه 1-0 صعود کرد!


آنها درک توانایی بالقوه خود در روابط اجتماعی و زندگی کاری را آسانتر می کنند. من سه ستاره کم نور و کوچک را دیدم که در آسمان شرقی از یکی دیگر از پنجره های آشپزخانه رو به جنوب واقع شده اند. من دیدم که 9 چراغ نارنجی درخشان از پنجره آشپزخانه (رو به شمال به سمت مزارع کشاورزان بدون مانع از شمال به اتاوا در فاصله 25 تا 30 مایلی شمال) ظاهر می شوند. دلیل عمده دیگر قیمت های گزاف املاک کانادا این است که بسیاری از دارندگان NRI هستند و آنها فقط برای اجاره دادن پول ، اجاره املاک خود را می دهند ، علاوه بر این بهترین راه برای زنده نگه داشتن مکان و در شرایط مناسب است. از آنجا که هر کشور در نوع خود خوب است ، انتخاب یک کشور بسیار دشوار است. فیز در روورز با جان و شارلوت روبرو می شود و شارلوت به او می گوید که روز گذشته دیدن "جانی پسر" خیلی خوب بود ، بنابراین او فکر کرد که دوباره پنجه هایش را به او وارد می کند. ما حتی یک دوربین فیلمبرداری فوق العاده 8 داشتیم اما از ترس از دست دادن این رویداد فکر نمی کردیم آن را تهیه کنیم.


حتی به من این امکان داده شد که تخمهای اهدا کننده را در نظر بگیرم. خوشحالم که از دیدن شما برایان لذت می برم! در طول زندگی من هزاران چیز عجیب پرواز دیده ام. شما برای شروع زندگی جدید و فراتر رفتن از سطح فعلی خود تمام امکانات را خواهید داشت. من برای گزارش این واقعه به اینترنت و اطلاعات سیارات محلی نگاه کرده ام ، اما تا آنجا که من می دانم هیچ گزارشی گزارش نشده است. اولین وقت اضافه کاری با وجود اینکه به نظر غیر از این بود ، هیچ چیزی را حل نکرد. من تعداد زیادی شهاب سنگ / ستاره تیراندازی را در اینجا در کشور دیده ام ، اما هیچ چیز به این بزرگی نیست. عنکبوت Brown Recluse را می توان عمدتا در مناطق بدون مزاحمت ، مانند شمع های چوبی و اتاق های خواب بلا استفاده مشاهده کرد ، اما در کشوهای لباس ، کفش ، زیر تخت و ملافه های تخت دیده شده است. نوع لباسی که می خواهید خریداری کنید ، از کدام فروشگاه ها جستجو کنید می توانید آنها را به راحتی و به بهترین شکل تهیه کنید. برای دریافت نامزدی استان کانادا ، مهاجر می تواند از طریق برنامه NNINee استانی PNP شرکت کند. آماده شوید ، چمدان خود را ببندید.


شرح کامل رویداد / دیدنی: سلام برایان ، در اینجا من دوباره بازگشته ام تا گزارش دهم همان بشقاب پرنده ای شبیه ستاره را که دو سال پیش دو بار پشت سر هم دو بار دیدم. دقیقاً در ساعت 10:00 بعد از ظهر من بشقاب پرنده ای را دیدم که بالای فرودگاه پرواز می کرد و با سرعت بالایی پرواز می کرد. بشقاب پرنده بیش از 8 ثانیه با سرعت مداوم طول کشید تا از بالای سر مستقیم عبور کند تا اینکه در افق شرقی در زیر آلودگی نوری مرکز شهر مونترال محو شد. چه اتفاقی افتاده است ، من بیش از هر زمان دیگری بیمار بودم. اگر دچار نقص مالی شده اید ، جرمی طبق قانون کیفری کانادا ، می توانید 600 دلار یا بیشتر جریمه نقدی داشته باشید. می توانید به راحتی نرده کشی را در مناطق فاکتور مشاهده کنید. این یک نوع خنده دار است ، من قبلاً به یکی از دوستانم حدود یک هفته قبل گفته بودم که من در خواهر خود در حیاط پشتی نشسته ام و سیگار می کشم (برامپتون) شنبه 16 ژوئیه حوالی ساعت 10:00 بعد از ظهر فقط به بالای خانه مقابل حیاط خانه مان خیره شده ام ، نور سفید را دیدم که از بالای خانه اش به آرامی حرکت می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد